loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 251 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

از پاقدم خوب تو بود که هرچی از خدا خواستم بهم داد

آرامشمو به دست آوردم ، بی حوصلگی از سرم افتاد

از پاقدم خوب تو بود که ، حس عاشقی اومد سراغم

غصه با دلم غریبگی کرد ، احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی اومد توو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی

تا زمانی که من تورو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه

دور کنه مارو یه لحظه از هم

تا زمانی که تو مهربونی 

تا زمانی که من تورو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه

دور کنه مارو یه لحظه از هم

دنیا روی خوش بهم نشون داد

اینجوری به آرزوم رسیدم

خونه از هوای تازه پر شد

تا چشمای ناز تورو دیدم

اینجوری به آرزوم رسیدم

از پاقدم خوب تو بود که

حس عاشقی اومد سراغم

غصه با دلم غریبگی کرد

احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی اومد توو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی

تا زمانی که من تورو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه

دور کنه مارو یه لحظه از هم

تو مثل نفس برام مهمی

تو قد چشام برام عزیزی

تو فرشته ای از آسمونی

تو معنی خوبه همه چیزی

از پاقدم خوب تو بود که

حس عاشقی اومد سراغم

غصه با دلم غریبگی کرد

احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی اومد توو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی

تا زمانی که من تورو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه

دور کنه مارو یه لحظه از هم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 44
  • بازدید هفته : 777
  • بازدید ماه : 2,295
  • بازدید سال : 35,810
  • بازدید کلی : 466,590
  • کدهای اختصاصی