loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 511 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

می خوام ببینم تورو دوباره

دلم یه عشق عجیبی داره

می خوام بت بگم چقد عزیزی

منو با چشمات به هم میریزی

یکی مثه تو چی تو چشماشه

می تونه اینقدر فرشته باشه

یکی مثه تو که عاشقم کرد

تورو میخوامت بی برو برگرد

از بس خوبی خوبه حالم

زندگی مون باهم رویاییه

دوست دارم ، دوستم داری

دوست داشتن چه حسه زیباییه

با تو عشقه هر احساسی

زندگی باتو استثناییه

دوست دارم از بس عشقی

دوست داشتن چه حسه زیباییه

خودت می دونی چقد میخوامت

بدجوری خوبی چه بد میخوامت

خودت میدونی چقد دیوونم

تو زندگیمی عزیز جونم

یکی مثه من عاشق اینه

شبانه روزی تورو ببینه

یکی مثه تو که بی نظیره

چه خوبه دسته منو بگیره

از بس خوبی خوبه حالم

زندگی مون با هم رویاییه

دوست دارم دوسم داری

دوس داشتن چه حسه زیباییه

با تو عشقه هر احساسی

زندگی با تو استثناییه

دوست دارم از بس عشقی

دوست داشتن چه حس زیباییه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 24
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 1,903
  • بازدید ماه : 5,748
  • بازدید سال : 39,263
  • بازدید کلی : 470,043
  • کدهای اختصاصی