loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 267 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

حرف من حرف توئه

تو بگی بمون یا بگی برو

می دونی تورو باز دوستت دارم

همه چی دست توئه

هرچی تو بگی ، هرچی تو بخوای

بیای و نیای باز دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

تو اگه بخوای می تونی غمامو دور بکنی

ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای می تونی شبامو کنار بزنی

دنیا رو دارم اگه بگی تا ابد مال منی

مال منی

وقتی غمگین دلم با صدای تو با نگاه تو

همه چی یهو باز عوض میشه

وقتی غمگینه دلم هرجا که هوات

نزدیک منه ، دلم میزنه تا

بیاد پیشت ، بیاد پیشت

بیاد پیشت

تو اگه بخوای می تونی غمامو دور بکنی

ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای می تونی شبامو کنار بزنی

دنیارو دارم اگه بگی تا ابد مال منی

مال منی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 5,820
  • بازدید سال : 39,335
  • بازدید کلی : 470,115
  • کدهای اختصاصی