loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 154 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

تورو از وقتی دیدمت نگاهت به چشم خورد
همه چی تو یه لحظه غیرِ تو برای من مُرد
ای کاش دلِ من خونه ی تو باشه همیشه
تورو می بینمت حالم دوباره تازه میشه
شبیهِ تو هیشکی نمی تونه باشه این همه رویایی
آرامشی می گیره دلم وقتی پیشِ من اینجایی

محوِ تماشای تو میشم خودم و یادم میره
وقتی که تو نشستی پیشم خودم و یادم میره
هرچی خیال تو سرمِ هرچی که دورو ورمه
باتو فراموش میکنم
وقتی داری حرف میزنی فقط به تو گوش میکنم
فقط به تو گوش میکنم

تورو از وقتی دیدمت چه خوابیده چه بیدار
زیبایی برام درست شبیهِ اولین بار
اگه فکرِ تو تو سرم نباشه من می میرم
چه تو بخوای چه نه من از کنارِ تو نمیرم
شبیهِ تو هیشکی نمی تونه باشه این همه رویایی
آرامشی می گیره دلم وقتی پیشِ من اینجایی

محوِ تماشای تو میشم خودم و یادم میره
وقتی که تو نشستی پیشم خودم و یادم میره
هرچی خیال تو سرمِ هرچی که دورو ورمه
باتو فراموش میکنم
وقتی داری حرف میزنی فقط به تو گوش میکنم
فقط به تو گوش میکنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 27
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 1,931
  • بازدید ماه : 5,776
  • بازدید سال : 39,291
  • بازدید کلی : 470,071
  • کدهای اختصاصی