loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 289 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نمی بره دیگه انگار تیغه من

یه فکری کن واسه زخم عمیق من

شریک لحظه های غصه و غم باش

توو این روزای تنهایی رفیقم باش

اونایی که می گفتن پشت من هستن

همه شمشیرو از رو واسه من بستن

دلم از این و اون خونه پر از درد

قبول دارم یه وقتا اشتباه کردم

آتیش گرفت و رفت ، داغون شد و گذشت

روزای خوب من

من باختم ولی ، تو دیگه اینهمه ، زخم زبون نزن

چه نامرده اونی که مرد این راهه

که حتی گریه هاشم اشک تمساحه

همیشه آخر قصه جدایی شد

همیشه قسمت من بی وفایی شد

نگو این بی وفایی مشکل من نیست

به جز تو هیچ امیدی تو دل من نیست

رفیق لحظه های کوری و پیری

چرا دستامو محکم تر نمی گیری

تو هم می ری

آتیش گرفت و رفت ، داغون شد و گذشت

روزای خوب من

من باختم ولی ، تو دیگه اینهمه ، زخم زبون نزن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 1,878
  • بازدید ماه : 5,723
  • بازدید سال : 39,238
  • بازدید کلی : 470,018
  • کدهای اختصاصی