loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 412 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

زدی دستی دستی ، قفل قلبمو شکستی

حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر می زاری

بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری

منو محو خودت کردی

(بدو بیا بدو)

تو چه خون سردی

(بدو بیا بدو)

از مرحله پرتی

(بدو بیا بدو)

دیونم کردی

منو محو خودت کردی

(بدو بیا بدو)

تو چه خونسردی

(بدو بیا بدو)

از مرحله پرتی

دیوونم کردی

زدی دستی دستی ، قفل قلبمو شکستی

حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر می زاری

بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری

حالا دستاتو بده به من

که خوب نشستی به دله من

تو نمی دونی با دلم چی کار کردی

ولی خوب تو دلم جاتو وا کردی

تورو پیدا کردم تنهات نمی زارم اصلا

تا دنیا هست کنارت می مونم قطعا

منو محو خودت کردی

(بدو بیا بدو)

تو چه خون سردی

(بدو بیا بدو)

از مرحله پرتی

(بدو بیا بدو)

دیونم کردی

منو محو خودت کردی

(بدو بیا بدو)

تو چه خونسردی

(بدو بیا بدو)

از مرحله پرتی

دیوونم کردی

زدی دستی دستی ، قفل قلبمو شکستی

حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر می زاری

بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 25
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 1,912
  • بازدید ماه : 5,757
  • بازدید سال : 39,272
  • بازدید کلی : 470,052
  • کدهای اختصاصی