loading...
سانگ بیست , متن جدیدترین ترانه ها
Admin بازدید : 1937 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مرسی ، وقتی که نداشتم به خیلیا حسی انرژیا رسید

مرسی ، حتی از گلگیا مرسی

ممنون ، مرسی ، وقتی که نداشتم به خیلیا حسی

انرژیا رسید ، مرسی

حتی از گلگیا مرسی

هرچی از دلت میاد ، بده بیاد ، انرژیا 

باورم نمیشه همه باهام خوبم

منی که یه سربار واسه بابام بودم

باورم نمیشه باهام عکس میندازن هی

همه جا آهنگا که من می سازم ِ

من ، همیشه تنها بودم ، همیشه استرس داشتم

همه جا حتی اونور ، همیشه نگران کارا و حرفامونم

همیشه ، بدور از همه جمعا موندم

دعوا اونقدر داشتیم اونقدر بد راه اومد این روزگار با ما ما موندیم سرپا اونوقت

همیشه چشا قرمز دستامون یخ

اه وقتامون کم میومد درسامون سخت

همیشه حواسم به خرج کردنم بوده

امید دارم حتی وقتی فقط چند برگ ازم مونده

همیشه گفتم واسه برگشتنم زوده

ما تا تهش هستیم دست حق هم بدرقم بوده

با این که مسیرامون بد بد رقم بوده

همیشه آماده نگران مضطرب

حواس جمع با همه با همه راه اومدم

اما بازم اونا که دوسم داشتن

آخرش واسه گنده شدن توو محل ، منو با چاقو زدن

آدما چه بد بار اومدن

همیشه آماده بودم ، که هرچی دارمو آنن یه جا بدم

من یه عالم گله م ، یه عالم حرفم

بزا بازم بگم ، همیشه تهشو دیدم

نمونده چیزی که بخوان یادم بدن

نمونده حتی واسم دلم

دیگه نمیشه گفت آدم به من

اما مرسی ، وقتی که نداشتم به خیلیا حسی

انرژیا رسید ، مرسی

حتی از گله گیا 

یادمه که انقده بد بودش همه چی

مادرم همش عینه یه مرد کار میکرد

جفت چشامم تا حد مرگ خار دیدن که

میشینم اینجوری شعرای درد دار میگم

از بچگی میگفتم که حالا چی توراهته

می فهمیدم بابام دو ساعت واس چی توالته

می دونستم رویاهام بعیدا با این پوول

بچه بودم ولی بعد حالیم بود

پدرم اما خدایی مرد بود

واسه ما بد بود ولی توو محل بهترین آدم بود

بین همسایه ها محبوب

یه مرد واقعا خوب ، هرچند نزاشته واسم پول

نمونده هیچی خاص از اون

ولی خوب بازم بود ، میزد از خوراک خودمون از شیکم میکم

و راحت از خیلی چیزای دیگم می کند

خودمون نون نداشتیم نگران این و اون بود

اون موقه ما نمیفهمیدیم داشت چی حمع می کرد

خلاصه نه پول کسی رو خورد ، نه سر سفره نفرین و نحسی اورد

هرچی داشت حال به این و اون می داد

آخرشم موند تو بی کسیو مرد

مرسی ، وقتی که نداشتم به خیلیا حسی انرژیا رسید

مرسی ، حتی از گلگیا مرسی

ممنون ، مرسی ، وقتی که نداشتم به خیلیا حسی

انرژیا رسید ، مرسی

حتی از گلگیا مرسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 5,841
  • بازدید سال : 39,356
  • بازدید کلی : 470,136
  • کدهای اختصاصی